

Registratie van cliëntinformatie met o.a. opleidingen, arbeidsverleden, arbeidsmogelijkheden, subsidies, uitkeringen, werkaanvaarding/plaatsingen, voortgang, trajecten, enz.
Bijhouden van de acties/planning welke deels door het programma automatisch wordt gegenereerd/ingevuld, agenda.
Documentenbeheer (in- en uitgaand), (Word) documenten genereren op basis van sjablonen.
E-mail verkeer. E-mail versturen. Importeren van e-mail in dossiers.
Cliënten voor gedefinieerde trajecten laten volgen met daaraan gekoppeld de planning.
Registratie van gemaakte uren en kosten voor een cliënt.
Registratie van uren door cliënten en aanwezigheid.
Registratie van ziekteverzuim van een cliënt.
Registratie van relaties (opdrachtgevers, UWV kantoren, enz.) met uitgebreide CRM mogelijkheden.
Registratie van contracten en gegevens voor keurmerk ‘Blik op Werk’.
Facturatie van cliënt gerelateerde en overige zaken.
Intern berichtenverkeer en notificaties.
Uitgebreide selectie-, rapportage-, import- en exportmogelijkheden.
Exporteren van resultaatgegevens en gegevens tevredenheidsonderzoek keurmerk ‘Blik op Werk’.
Importeren gegevens uit de Jobcoach Portaal van het UWV.