Door de groei van onze organisatie en onze caseloads hebben wij ervoor gekozen om te gaan werken met een gebruiksvriendelijk cliëntvolgsysteem. Dit systeem moest daadwerkelijk ondersteunend zijn aan onze processen en het werk dat door al onze collega’s op diverse afdelingen wordt gedaan. Het uiteindelijke voordeel ligt in onze kwaliteit waarmee we een betere dienstverlening voor onze klanten kunnen neerzetten. In 2011 hebben wij Jeroen Rigterink van Jerrisoft leren kennen door een aantal gesprekken en een kritische proefsessie RIVOS. De uitkomsten hiervan waren voor ons dusdanig, dat we de keus hebben gemaakt om het systeem in gebruik te nemen en de migratie van al onze gegevens te realiseren. Door de gezamenlijke inzet van de intern verantwoordelijken en Jeroen is dit proces zeer voorspoedig verlopen en hebben we ook hierin meteen een aantal ontwikkelingen op maat kunnen doorvoeren die passend waren bij onze wensen op dat moment.
Het softwarepakket is zeer gebruiksvriendelijk door de toegankelijkheid en de overzichtelijke basis, daarnaast is de bereikbaarheid van Jeroen en de snelheid waarmee hij eventuele kleine oneffenheden wegwerkt ook goed. We zijn zeer te spreken over RIVOS en kunnen op deze wijze onder andere op een eenvoudige manier de voortgang in de trajecten van onze cliënten bijhouden en met één druk op de knop de voortgang in een rapportagesjabloon verwerken. Onze consultants weten met behulp van de agenda in RIVOS wanneer de deadline staat gepland voor onder andere voortgangsrapportages. Alles wat voor ons werk belangrijk is kunnen we met een paar stappen uitdraaien. We kunnen bij Jeroen terecht met al onze vragen en suggesties. Hij zorgt er tevens ook gelijk voor dat hij RIVOS aanpast aan onze wensen.
Kortom onze organisatie is erg te spreken over RIVOS!